Offline media
Radio, TV, Print of Buitenreclame, de perfecte mix is altijd maatwerk. Samenwerken en ideeën bespreken, daarin zit de grootste kans van slagen.
Onze performance aanpak is uniek in de markt. Bij ons krijgt u altijd inzicht in de werkelijke tarieven en in de effectiviteit van het medium op basis van uw doelstelling. Alleen met deze aanpak kunt u onafhankelijk de kosten en ROI van de verschillende kanalen met elkaar vergelijken.
Informatieoverdracht en het toevoegen van emotie aan uw (reclame)boodschap zijn belangrijke aspecten. In Nederland kennen we tal van mogelijkheden en variaties om de aandacht van het gewenste publiek te verkrijgen. We kunnen de mogelijkheden bij offline media onderverdelen in de hoofdgroepen:
Het inzetten van media is altijd maatwerk. De inzet moet bij uw bedrijf, uw product, uw communicatiedoelstelling en uw doelgroep passen. Onderzoek naar de effecten van mediakanalen op vooraf vastgestelde prestatie indicatoren zijn onderdeel van onze dienstverlening.
Wilt u ook weten welke mediamix voor u het beste rendeerd? Of bent u benieuwd of uw huidige mediamix nog wel rendement heeft?
Wilt u meer weten over onze performance aanpak?Dat buitenreclame een krachtig medium is, dat is bij velen wel bekend. Maar weet u ook daadwerkelijk alle mogelijkheden van buitenreclame? Gebruikt u bijvoorbeeld al verschillende uitingen op de digitale masten? Door onze ervaring met buitenreclame, weten wij de effecten ervan te kwantificeren. Groot bereik, veel exposure. Zowel landelijk, regionaal en lokaal goed inzetbaar en flexibel. We hebben meerdere cases die in het oogspringen.
Ja, ik heb interesse in Buitenreclame!Printmedia is heel breed! Huis-aan-huis, Dagbladen, Magazines? Regionaal, lokaal of landelijk? DM of folder? Printmedia heeft zeker nog een toegevoegde waarde voor uw mix. Echter alleen met de juiste data kan het ook specifiek worden ingezet. Wilt u weten welke printmedia voor u een toegevoegde waarde oplevert en het hoogste bereik of effect heeft?
Ja, ik wil weten of ik mijn printmedia optimaal benutDe kracht van radio is een feit. Radio is ook zeer goed doelgroepspecifiek in te zetten. Goede commercials en leuke formats helpen bij het activeren van uw verkoop! Het verhoogt duidelijk uw instroom van kwalitatieve bezoekers op de digitale kanalen. Daar komt bij dat het relatief voordelig is. Laat u verrassen, wij zetten graag voor u de juiste zendermix voor u in!
Ja, ik wil met Radio mijn verkoop stimulerenTV kent meerdere opties, niet alleen de keuze van zenders of periode. Het is een forse investering. Een goede voorbereiding, planning tijdens de campagne en evaluatie zijn dan ook zeer aan te raden. Daar komt natuurlijk onafhankelijk onderzoek bij, want meten is weten. Wij zorgen ervoor dat u, onderbouwd met cijfers, de juiste keuze maakt.
Ja, ik wil onafhankelijk advies over de inzet van TV Reclame