Goed Doen! Goede Doelen Marketing & Media
Specifiek voor Goede Doelen Marketing en de culturele sector hebben wij naast de inzet van media voor commerciële adverteerders ons een maatschappelijk doel gesteld, namelijk “Goed Doen!”. Wij willen onze kennis en ervaring inzetten, zodat de investeringen voor Goede Doelen en culturele organisaties zo effectief mogelijk worden besteed.
Wij verzorgen de gehele handling van:
- Digitale Media
- Buitenreclame
- TV en Radio
- Printmedia
Door onze ervaring met de inzet van media voor Goede Doelen / publieke sector, daarnaast ons brede netwerk van bedrijven die zich richten op Goede Doelen Marketing kunnen wij u meer grip bieden op uw media inzet.
Wij geven dan ook naast de handling van media “ongevraagde adviezen”. Ongevraagd is vaak negatief, maar in dit geval heeft het een positieve kant.
De kennis en ervaring die wij opdoen in de commerciële trajecten vertalen wij naar de inzet voor Goede Doelen. Met de ongevraagde adviezen heeft u geen of minimale kosten voor advisering rond de inzet van uw media. Daarnaast rekenen wij voor Goede Doelen een hele lage administratiefee.
Waarom? Omdat wij het belangrijk vinden om naast commercieel, ook maatschappelijk actief te zijn. En het leuk vinden om onze kennis en ervaring nuttig in te zetten!
Meer weten? Wij bespreken graag de mogelijkheden met u persoonlijk in een vrijblijvend gesprek.