Digitale media
Digitale media met effect, dat is wat u van ons mag verwachten.
Bij digitale media is het de kunst dat de verschillende kanalen correct op elkaar aansluiten en er een duidelijke opvolging in berichtgeving is richting de klant. Wij zetten daarom in op Smart Advertising. Alle kanalen moeten hiervoor goed met elkaar communiceren, van elkaar leren en zorgen dat de juiste signalen elkaar opvolgen. Daarnaast verrijken we de kanalen met relevante data. Als dit goed gaat, wordt uw klant in elke fase relevant geprikkeld om u -opnieuw- te bezoeken. Met als eindresultaat de felbegeerde conversie!
Een conversie is per bedrijf verschillend. Dit verschilt per (sub)doel. Voor een webwinkel is het belangrijkste moment ‘het afrekenmoment’. Voor een dienstverlener is ’time on page’ misschien wel veel belangrijker. Voordat de belangrijkste conversie is gemaakt, zijn er in de regel nog verschillende meetbare ‘zachtere’ conversies geweest die beantwoord kunnen worden.
Inzetten van Digitale media is altijd maatwerk. Ieder bedrijf en elk product of dienst heeft specifieke kenmerken. Een digitaal plan met een duidelijke strategie en heldere conversiedoelen, is dan ook zeker verstandig om te hebben. Dit geeft u en ons namelijk een duidelijke koers en doel om te verbeteren.
In het digitale plan staan de in te zetten kanalen met bijhorende strategie om de vastgelegde zachte en harde conversiedoelen te behalen. Uiteraard vergt dit continue aandacht, optimalisatie en afstemming met u.
Digitale media zijn divers en elk kanaal heeft zelf wel weer tientallen mogelijkheden. Alle media hebben tegenwoordig ook wel een digitale variant. We kunnen digitale media onderverdelen in enkele hoofdgroepen:
Bij (programmatic) Display campagnes zorgen we ervoor dat u, op basis van de vastgestelde conversiedoelen, locatie, demografie en met verschillende strategieën, op het juiste moment in beeld bent bij uw publiek. Hiervoor maken we voor u gebruik van relevante data o.a. van het GFK en via Third Party Data. Daarnaast heel belangrijk zelf opgebouwde data en ervaring. Door het veilingsysteem is het ook nog eens zeer kosteneffectief. Daarnaast laten we door de inzet van de geavanceerde technologie alle digitale kanalen met elkaar communiceren. Hierdoor wordt uw inzet steeds relevanter en effectiever. We bemeten alle parameters en optimaliseren uw campagne continue. Middels een dashboard kunt u 'realtime' de resultaten inzien
Ja, ik wil graag meer informatie ontvangenGoede organische vindbaarheid (SEO) en effectief adverteren via zoekmachines (SEA) hebben vele voordelen. Eén van de voordelen steekt met kop en schouders boven de rest uit: u bereikt relevante mensen die actief op zoek zijn naar u, uw product of dienst. Met de juiste kernwoorden, goede inrichting van uw SEO en advertentieberichten kunnen we alleen diegene bereiken die voor u ook echt relevant is. Een ideaal publiek!
Ja, ik wil graag meer informatie ontvangenVia Social Media uw publiek effectief bereiken is voor ons dagelijks werk. Facebook en LinkedIn zijn door ons veel ingezette kanalen. Uw inzet op Sociale Media relevant aan laten sluiten op andere kanalen, zoals Google Adwords, Display en Indeed.com dat is onze uitdaging!
Ja, ik wil graag meer informatie ontvangenAfhankelijk van het doel optimaliseren wij uw digitale campagnes. Onze aanpak en inzet van effectieve technologie zorgt voor meer leads binnen uw huidige budget.
Conversie optimalisatie heeft als doel meer uit uw website te behalen. Laat u adviseren en zorg dat u nauwgezet omgaat met de aandacht van uw klanten. Daarmee haalt u effectief meerwaarde uit de inzet van alle kanalen.
Er bestaan veel mogelijkheden om uw locatie verder te benutten. Zowel landelijk als regionaal is sturen op locatie dan ook erg belangrijk. Zorg ervoor dat uw klant op de juiste plek uw boodschap of aanbieding ziet.